Nyár esti kényelem

Nyáron nagyon is aktuális!

Találtam valahol ezt a képet, a fantáziám azonnal beindult.

Mi lenne, ha mindez be lenne mondjuk fedve. Tök jó nyári konyha lenne..

Mi lenne, ha toló ajtó mögé tennénk és télen is be lehetne durrantani a tüzet..

Szóval egy ilyen tökéletes alkotás láttán beindul az ember fantáziája. Szerintem aki ránéz, egyből az érzi, hogy nekem is kell egy ilyen.

 

süssünksüssünk

 

.

Persze mindenkinek más az ízlése, és másként sorakoznak a forintok a pénztárcában. Ezeket házilag, szabadidőben meg lehet csinálni, ha van hozzá türelem. Egyik lapban olvastam, hogy egy hölgy hónapokig épített egy hasonlót a kertjében.   Szerintem óriásit alkotott.

Nézzük csak, mire jó a raklap??

raklappiheno

 

Vélemény, hozzászólás?

