Készülődés

Szeretettel köszöntelek!

Először is elnézést kérek, hogy tegezlek, de tapasztalatom az, hogy az interneten így szokás. Sokkal közvetlenebb, barátságosabb így, mintha Önt emlegetném mindig, ha erre jár. Megsúgom, az a célom, hogy minél több látogató, minél többször visszatérjen az oldalra.

Szeretném, ha így lenne.

Móra Andrásné, Gizus vagyok, elég sok tél és sok nyár van már mögöttem, hamarosan 55 éves leszek.

Ezen az oldalon szeretném bemutatni kézimunkáimat, és megemlítem online munkámat is, szeretném megismertetni, hogy mivel foglalkozom szabadidőmben.

Gyermekeim felnőttek, szabadidőmben már nem házi feladatok megírásában  segítek, hanem kézimunkázom. Emellett még jut időm online munkára is, melyet élvezettel építek, már több mint két éve.

Ebben a kategóriában is nagyon sok tudást elsajátítottam az elmúlt 6-7 évben. Szeretek tanulni, szeretek mindent megismerni, szeretek olvasni, szeretek sütni-főzni…  Erre nagyon büszke vagyok, de majd írok később erről is.

A következőkben szeretném bemutatni az oldalon, hogyan lehet egy kis mellékest csinálni rendszeresen szabadidőben úgy, hogy közben azt csinálom amihez kedvem van. Ezért kapta az egyik oldalam azt a domaint, hogy http://melle-cash.com :)

Elég nagy fába vágtam a fejszét..

Lehet hogy másoknak nem jelent gondot, hogy írjon néha online,  én nagyra értékelem az ilyen tevékenységet, ha valaki megírja mivel telnek a napjai, véleményt mond vagy ír, bemutatja mivel foglalkozik, mi a hobbija, vagy éppen közzé teszi  gondolatait….. szóval blogol.

Ezért írtam azt, hogy nagy fába vágtam a fejszét, mert ez következik.

Elég tevékenyek a napjaim mostanában. Közeleg a karácsony, erre időben kell készülni. Ősz és tél az az évszak, amikor már jobb a meleg lakás, sokat kézimunkázom. Tavasz és nyár, természetesen a kerti munkák sokaságát hozza nálunk is.

Mit csinálok is csinálok mostanában? Nagyon szép, különleges és színes: a decoupage (magyarul dekopázs, szalvéta technika). Bármit fel lehet újítani, amit már egyébként megunt az ember, csak egy kis türelem kell hozzá, meg kell fűszerezni némi kreativitással, és kész!

Sokáig tanulmányoztam mit hogyan kell, illetve mit hogyan érdemes csinálni, aztán egyszer csak belevágtam. Csodaszép dolgok kerültek ki a kezemből, elégedett vagyok.

Most decoupage technikával hungarocell golyócskákat karácsonyi köntösbe öltöztettem, fehér-arany párosítás nagyon alkalmi viselet, de a bordó, piros, zöld is nagyon szépen mutat.

Gyűjtöm a szép formás üvegeket, melyekből apróság tároló lehet, vagy szépen mutat egy mécses is benne – csak éppen fel kell szépen öltöztetni. Erre is tökéletes a szép “szalvéta-ruha”. Számtalan üveget horgolással díszítettem, vagy makraméval borítottam. Amikor ajándékba adunk egy üveg italt, igen mutatós lesz, ha kézimunkával borítjuk

Hasznosítani lehet még  műanyag vödröket is, hisz csodás  “piperekuka” készülhet belőle🙂

Helyes textilszatyor elkészítése több változatban is, hisz minden darab egyedi, vagy éppen horgolt szatyorka a gyerekeknek, melyet csak bagolytáskának hívhatunk. Nem lehet két egyforma szatyrot varrni! Vétek lenne házilag sorozatgyártást csinálni.

Készítettem már gobelin képeket. Sokan mondják, hogy unalmas munka. Persze  nem a leggyorsabb kézimunkák közé tartozik, értékes az a gobelin, mely kikerül a kezemből. Nem fontos a legnagyobb méretet választani – mint én tettem a kezdetekben – vannak kicsi képek is, melyek gyakorlásnak is tökéletesen megfelelnek.

Most ennyi, hamarosan jövök…

Vélemény, hozzászólás?

