Elmúltak az ünnepek

Elmúltak az ünnepek!

Örömmel vártam a karácsonyt, sütöttem főztem.. mégis éppen olyan öröm, hogy vége.

Nem csak a konyhában voltam szorgalmas és kreatív, hanem új kézimunkáim elkészítésénél is.

https://kezmuvesajandek.wordpress.com/illatparna

Nagy divat az illatpárna készítés. Természetesen én sem maradhattam ki belőle. Készítettem decoupage technikával, xszemes öltéssel, színeset, madarasat, virágosat is. Szépek ezek a kis tasakok!

Készítettem garnitúrába, mely 2 vagy 3 darabos, és készítettem szóló tasakokat is.

Több funkciójuk is lehet, hisz az illatpárnán kívül ajándékot is tehetünk bele, egy szép masni rá, és egyedi a csomagolásod is. Használhatjuk mobil toknak is, mivel világos, könnyen megtalálható a táskák mélyén is.

Remélem elnyeri minden látogató tetszését.

fejléc2Most pedig már a következő kézimunkámat készítettem elő.

Díszpárnák következnek! Papíron már készen van a szabásminta. Bátran mondhatom, gyönyörűségesek lesznek!

Hamarosan bemutatom a párnákat is.

Vélemény, hozzászólás?

